Перейти к содержимому

Мы знаем о моторах Parsun - все
044 361 70 31 095 300 09 27

- - - - -

Parsun T 5.8 BMS

Parsun T 5.8 BMS

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 6

#1 Гость_admin_*

Гость_admin_*
  • Гости

Отправлено 19 Ноябрь 2012 - 10:27

Здесь обсуждаем вопросы эксплуатации, ремона, сервиса моторов.

#2 Гость_Дарьян_*

Гость_Дарьян_*
  • Гости

Отправлено 09 Сентябрь 2016 - 06:00

Мене постійно турбує думка, що при черговому виході на воду на моєму Парсунчику 5,8 вийде з ладу система охолодження і він подохне. Скажіть чи варто з собою возити запасну крильчатку? Чи реально її самому поміняти на воді? Як часто її треба міняти в профілактичних цілях адже це китаєць.

#3 Гость_admin_*

Гость_admin_*
  • Гости

Отправлено 12 Сентябрь 2016 - 07:16

Зазвичай система охолодження працює без проблем 3-4 роки, але бувають випадки, що і розвалюється з третього виходу на воду. Постійно контролюйте контрольну струю. Нажаль попередніх ознак виходу з ладу системи охолодження не існує. Вона працює, а потім різко "помирає". Єдина порада - якщо не іде контрольна струя охолодження пред початком заміни крильчатки спочатку спробуйте пробити зубочисткою сам "пісюн", адже буває таке, що він забивається соринкою.
З приводу поміняти самостійно - це не складно, але возити з собою комплект ключів і запасний імпелер... ну не знаю, ваша справа.. Як міняти імпелер на моторі Т15 можна прочитати тут http://sail.com.ua/r...ogo-motora.html

#4 Гость_Кирил Рибачидла_*

Гость_Кирил Рибачидла_*
  • Гости

Отправлено 25 Октябрь 2016 - 12:28

Який гвинт апоставити на 5.8 щоб витягав нас двох на глісер? Не вистачає буквально трішечки. Човен Аква Стар Т330 (слань)

#5 admin

admin

    Продвинутый пользователь

  • Администраторы
  • 34 сообщений

Отправлено 26 Октябрь 2016 - 10:47

Для того щоб вирахувати потужність мотору, який витягне на глісер ваш човен треба загальну вагу (включаючи і вагу човна та двигуна) розділити на 25. Отже 5,8 к.с. (а фактично це 5) множимо на 25 отримаємо 125. Не думаю що вдвох разом з речами + човен+двигун ви будете важити 125 кг, а отже що не став - повноцінного глісеру не буде. Якщо є бажання поексперементувати (поверненню не підлягає!) - не стандартний гвинт на Парсун 5,8 у нас є. Ціни від 40$. Контакти в контактах.

#6 Жизнь-вода

Жизнь-вода

    Новичок

  • Пользователи
  • Pip
  • 1 сообщений

Отправлено 15 Декабрь 2016 - 07:28

Вижу активно продается масло Парсун для двухтактных лодочных моторов. Цена - подкупает, а вот что с качеством? Кто использовал? Кто что скажет?

#7 Справжній Don

Справжній Don

    Новичок

  • Пользователи
  • Pip
  • 2 сообщений

Отправлено 20 Декабрь 2016 - 09:32

Нормальне масло. Я все літо відкатав (Парсун 9,8) на зиму консервував - викрутив свічки - все в пристойному стані. За ті гроші що воно коштує я вважаю - можна брати.




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных