Мотор Parsun F15 ABMS

 
Технічні характеристики  Parsun F15ABMS
Загальна ширина, мм:  369
Загальна висота, мм:  1080
Висота транцю, мм:  381
Вага, кг:  51
Макс. потужність, к.с .:  15
Тип двигуна:  4-тактний
Кількість циліндрів:  2
Робочий об'єм двигуна, куб. см:  323
Діаметр циліндра х хід поршня, мм:  59х59
Система запалювання:  CDI
Cистема керування:  румпель
Тип запуску:  ручний
Передачі:  вперед - нейтраль -назад
Передавальне відношення:  2.08 (27/13)
Мілководний режим:  так 3 режиму
Ємність паливного бака, л:  24
Ємність картера, л:  1.0
Макс. витрата палива, л / год:  5.3
Генератор:  так (без стабілізатору)
Охолодження:  водяне
Змащування :  масло в картері
Гвинт:  3-9 1/4 х 11
Гарантія:  3 роки
Каталог запчастин перейти

 

+ service Безкоштовний перший запуск
+ dostavka Безкоштовна доставка або забираєте та сплачуєте на СТО у вашому місті (подробиці тут)
+ credit card discount Можлива оплата кредиткою, оплата частинами, миттєвий кредит, кредит без довідки. Натисніть "придбати". 
Чотиритактні човнові мотори серії 15 та 20 к.с. від Парсун мають однаковий об'єм двигуна, а відповідно і вагу та відрізняються лише налаштуваннями карбюратора та системи запалення. Широкий ряд комплектацій дозволяє в залежності від потреби підібрати двигун або з ручним запуском та керуванням на румпелі або мотор під дистанцію та з електрозапуском. Паливна ефективність та тиха бездимна робота в усьому діапазоні потужностей - це основні переваги чотиритактної лінійки човнових двигунів Парсун 15-20 кінських сил. Гарантія на мотор 3 роки. Мережа сервісних центрів по всій Україні. Забрати, запустити та оплатити двигун ви зможете на сервісі в вашому місті. Дзвоніть, дізнавайтеся деталі.
Дмитрий, 08.09.2019
Это мой первый мотор. Раньше рыбачил в качестве пассажира на 15 меркури и 15 сузуке. После 6 дневной рыбалки (тролинг) парсун скушал меньше всего топлива. Отличные скоростные показатели, сам на колибри 360 скорость 40-41км/ч .
2 рыбака + аккум 100 а/ч, якорь, автоматика якоря и сумки по Днепру шли 33-35. Мотор тихий, но вибрации на румпеле больше чем на собратьях. Парсун 15 тяжелее собратьев по классу, килограмм на 7-10 по ощущению. Из минусов непонятная инженерная мысль китайцев которые вынесли на противоположную сторону от румпеля шланг с пластиковым штуцером вкрученным в пластиковую заглушку. Эта приспособа для подключения к штуцеру шланга с проточной пресной водой для промывки системы охлаждения. И это все пластиковое безобразие отломалось уже в 3 поездку. Нужно теперь прятать шланг под капот и там либо глушить, либо прятать штуцер с глушкой.
Мамин кореш, 03.03.2017
То ли лыжи не едут то ли я дурачок. Везде читаю у всех все так прекрасно одному только мне не везет. 3 года мотору, но из 5 выездов минимум в двух постоянные проблемы. То шнурок заводки порвется, то с охлаждением проблемы. Да мелочи - но постоянство убивает. Мой мотор уже не такой красивый как на фото - пластиковая крышка ноги лопнула, румпель на котором он постоянно лежит протерт почти до дырки. Да, ребятам спасибо за сервис, но устал я.
Сивий, 22.02.2017
Раніше була двотактна 15 ка Ямаха. Після того як вкрали вирішив взяти 4-тактника. Не пожалкував жодно разу. Поперше відустність запаха, подруге ТИША!! Суцільна і постійно. Дякую за якісну консультацію і зручну оплату на сервісі.
Залишити відгук
Ім`я
E-mail
Текст коментаря
Оцінка для продукту
Copyright MAXXmarketing Webdesigner GmbH