MahovikСитуація стандартна і питання таке виникає доволі часто. Припустимо спочатку ви ходили на гумовому човні під румпелем, а тепер у вас АМГ і у вас стала потреба керувати мотор дистанційно.

Крок 1. Для початку переробки необхідно вирішити питання чи можливо на вашому двигуні Парсун встановити систему електрозапуску, адже буде не дуже комфортним керувати мотором сидячі на кріслі, а бігати заводити його шворгалкою. Навіть якщо в заводський комплектації двигун не має електростартеру встановити його можна, але для цього необхідно щоб на маховику були зубці для того щоб стартеру було за що чіплятися. Див малюнок. Якщо таких зубців немає від електростартеру скоріше за все прийдеться відмовитися. На які моделі можна замовити маховик, ціни на нього та на стартер до мотору Парсун:

Модель Ціна стартера, $ Ціна маховика, $
Parsun T15 та TE15 170 Не комплектується
Parsun F15 та F20 170 200
Parsun F25 200 220

 

Крок 2. Для приєднання тросів газ реверс до румпельного двигуна потрібен комплект наконечників, тяжок, фіксаторів і т.д. Такий комплект для кожного двигуна різний. На деякі моделі Parsun, які в модельному ряду мають як дистанційні версії так і румпельні (наприклад Parsun F15) такий комплект можна підібрати від дистанційного китайського донора і обійдеться він приблизно в 80$, от наприклад на двотактний мотор Parsun T15 прийдеться купувати вже оригінальний комплект від двигуна Yamaha за ціною 150$.

Крок 3. Вам знадобиться також пульт дистанційного керування мотором (командер) – 120$, трикутник та рульова тяга – 25$, рульовий трос з редуктором – 110$, та два троси газ реверсу – 50$ за пару. Все це є в наявності та практично не залежить від моделі вашого човна.

Встановити все це самостійно – не є проблемою. Основні труднощі виникають з кроком 2, але якщо ви придбали фірмовий набір то і встановлення його займе у вас лічені хвилини.

Звертайтеся – будемо ради допомогти вам перетворити ваш мотор з румпельного на дистанційний.