Підготовка двигуна Parsun (Парсун) до зберігання в міжсезоння

Після того, як ви вирішили купити мотор на човен Парсун, слід дізнатися, як зберігати його в міжсезоння.

Сезон добіг кінця. Він був активний, позитивний, у хорошій компанії та з гарним уловом. Настав час прибрати Ваш човновий мотор Parsun (Парсун) на зимове зберігання.

Для здійснення консервації човнового двигуна Parsun (Парсун) рекомендуємо звернутися в авторизований сервісний центр дилера у вашому регіоні.

Однак, описані далі дії можуть бути виконані власником двигуна Parsun (Парсун) самостійно.

На початку, змийте весь бруд, мастило тощо. Із зовнішніх поверхонь двигуна чистою прісною водою. При цьому, щоб уникнути випадкового запуску, простежте, щоб ключ запуску та вимикач дистанційного вимкнення були видалені з двигуна.

Далі для промивання двигуна Parsun (Парсун) потужністю до чотирьох л.с включно закріпіть його в бочці, так щоб вода повністю покривала отвір всмоктування системи водяного охолодження, розташоване в нижній частині ноги. Мотор не повинен торкатися днища чи стінок бочки.

Для промивання двигуна Parsun (Парсун) потужністю більше чотирьох л.с. використовуйте спеціальні "штуцери для промивання". Вони приєднуються до корпусу двигуна для подачі чистої водопровідної води в систему охолодження. Звичайний шланг відповідного діаметра з'єднайте зі штуцером і підключіть до всмоктування системи охолодження двигуна в нижній частині. Перш ніж запустити двигун, необхідно повністю відкрити подачу води.

Запустіть підвісний мотор на холостих оборотах на 5-10 хвилин, щоб двигун прогрівся і повністю промився чистою водою.

Увага! Робота двигуна, без подачі води, що охолоджує, неминуче призведе до пошкодження вашого двигуна!

Потім необхідно злити все паливо з паливопроводу, паливного насоса та карбюратора. Для цього відключіть паливопровід від двигуна і дайте йому попрацювати до повного вироблення палива.

Для видалення палива з карбюратора, коли працюючий мотор почне «задихатися» через брак палива, вмикайте стартер доти, доки оберти двигуна не почнуть падати. Продовжуйте працювати стартером, при моторі, що знову глухне, поки паливо не буде повністю витрачено.

Другий спосіб: видаліть зливний гвинт з камери поплавця карбюратора і дайте паливу повністю стекти. Після завершення встановіть гвинт на місце. Хоча такий метод трудомісткий, ніж перший, рекомендується виконувати саме таку операцію, щоб бути впевненим у повному очищенні карбюратора.

Після промивання залиште двигун Parsun у вертикальному положенні і дайте воді повністю стекти.

Видаліть свічку запалювання та шпильку вимикача дистанційного вимкнення двигуна, щоб запобігти несподіваному запуску. Обробіть підвісний мотор Parsun (Парсун) консервантом для запобігання утворенню іржі на циліндрах двигуна, розподільнику, підшипниках тощо.

Якщо у вас човновий двигун Parsun (Парсун) з ручним запуском, впорскуючи консервант в отвори свічок запалювання, повільно переверніть маховик двигуна кілька разів за допомогою шнура стартера.

Якщо у вас човновий мотор Parsun (Парсун) з електричним запуском: під час упорскування консерванта в отвори свічок запалювання, приблизно протягом 5 секунд (не більше!!!), вмикайте електростартер, щоб провернути колінвал і поширити консервант по циліндрах. Щоб не пошкодити двигун, перш ніж запустити його, переконайтеся, що вода підводиться до всмоктування системи водяного охолодження.

Нанесіть на вал гвинта і шестерні редуктора валу гвинта спеціальне водовідштовхувальне мастило. Так само обробіть всі рухомі частини, що обертаються і з'єднання, болти, гайки і пластикові зчленування.

Змінити масло в картері редуктора і протріть корпус невеликою кількістю машинної олії або автомобільною мастикою.

Човновий двигун Parsun (Парсун) необхідно зберігати у вертикальному положенні в сухому місці з постійною температурою. Якщо двигун правильно законсервований, то не обов'язково теплому. За відсутності можливості зберігати двигун у закритому приміщенні, допускається зберігання під навісом у чохлі із щільної тканини.

Рекомендується використовувати спеціальний візок для двигуна або зберігати його в горизонтальному положенні.

Використання свіжого палива завжди краще. Однак, у випадку з чотиритактними моторами допускається використання палива, що залишилося, тільки у разі застосування присадки-стабілізатора. При експлуатації двотактних човнових двигунів Parsun (Парсун) не допускається використання паливної суміші, що залишилася після минулого сезону.

Правильна підготовка човнового двигуна Parsun (Парсун) до зимового зберігання допоможе продовжити термін його служби. А значить, у новому сезоні вас буде ще більше позитивних вражень від активного відпочинку та великого улову.





Перевірка