Чотирьохтактні мотори. Купити мотор Парсун (Parsun)
Чотирьохтактні мотори. Купити мотор Парсун (Parsun)
За останні кілька
років бензинові 4-х тактні підвісні човнові мотори стали неймовірно
затребуваними. Вони давно вже вийшли за рамки аматорського приватного
використання та блискавично завоювали позиції у комерційній галузі чи
структурних організаціях. У нашому інтернет-магазині можна купити мотор Парсун
(Parsun) з офіційною гарантією від виробника.
У порівнянні з
двотактними човновими моторами чотиритактні поступаються в ціні і переважають у
вазі, однак, вони не вимагають попереднього змішування палива з маслом. Це
значною мірою заощаджує витрати на заправку, що суттєво скорочує різницю у
ціні.
Крім цього
чотиритактні двигуни відрізняються низьким рівнем шуму та задимленості. Ці
фактори є основними аспектами, щоб купити мотор Парсун.
Класифікація
Сучасна
класифікація має на увазі наявність декількох видів моторів:
- малопотужні – від 2,5 до 6 л. Двигуни розвивають швидкість до 10 км/год, проте на показник може впливати напрямок течії. Безперечною перевагою можна назвати малу вагу та низьку витрату палива;
- середньопотужні мотори мають характеристику 8-15 к.с. та вага в діапазоні 38-45 кілограм. Мотори (до 10 кінських сил) можна встановлювати в тих випадках, коли в човні знаходиться не більше 2-х осіб без додаткового вантажу або одна людина і вантажу не більше 100 кг;
- високопотужні двигуни. Їхня потужність може становити 20 кінських сил і вище. Вони важчі за звичайні, зате з легкістю перевозять 3-4 особи. Якщо ж на човен або катер встановити двигун потужністю 30 к.с., то водний транспорт з легкістю доставить до пункту призначення навіть воднолижників.
Для управління
малопотужними чотиритактними моторами Парсун не потрібно отримання спеціальних
сертифікатів та документів. Грубо кажучи, немає потреби здавати на права.
Переваги 4 х тактних човнових агрегатів
- високий ККД;
- економія пального;
- низький показник шуму;
- не потрібно змішувати паливо з маслом;
- можливість здійснення маневрів;
- безперебійність у роботі.
Якщо ви хочете
купити чотиритактний мотор Парсун, то в нашому каталозі ви однозначно знайдете
підходящий варіант. Цінова доступність та різноманітність пропозицій дозволить
зробити виключно правильний вибір.
Хороший 4-х
тактний човновий мотор - одна з умов успішної риболовлі з човна. Ціна такого
мотора вище, ніж у 2-тактного, чи варто переплачувати?
Чому варто купити човновий мотор Парсун (Parsun)?
Переваги
чотиритактних моторів змушують зробити вибір на їхню користь:
1. Якщо ви не
просто дісталися човном до місця риболовлі, але й хочете половити з борту, то з
2-тактним мотором краще і не намагатися, якщо його не глушити - гуркіт
розповість про вас всій рибі у водоймі. 4-х тактний двигун видає вдвічі менше
шуму.
2. Подумайте про
екологію та власне здоров'я. Моторний вихлоп іде у воду, а гази прагнуть до її
поверхні. Ви не тільки забруднюєте воду, але й дихайте парами масла та бензину,
що згорають у 2-тактному моторі. Вихлоп 4-тактного мотора чистіший, тому що він
заправляється тільки бензином.
3. Заправка 4-х
тактного мотора зручніше, ніж 2-тактного. Якщо ви забули або через якісь
обставини не змогли вчасно залити бак, 4-тактний мотор зрадіє простому бензину,
а ось 2-тактному потрібен бензин і масло в потрібній пропорції.
Розвінчуємо міфи про 4 тактні човнові мотори
Якщо ви
збираєтеся купити 4-х тактний мотор Парсун, але сумніваєтеся, дізнайтеся його
переваги:
1. 2-тактний
мотор простенький, його можна самому ремонтувати! Так це так. Але 4-х тактний
мотор набагато надійніший за свого побратима, тому що моторесурс його в 5 разів
більше.
2. Суміш масла,
бензину та повітря горить куди гірше, ніж повітря та бензин, тому що масло
перешкоджає горінню бензину. До того ж змащування 2-тактного двигуна
відбувається в результаті додавання масла в паливо, але при великих оборотах
масла може і не вистачити, і мотор заглохне. А ось 4-тактний мотор влаштований
інакше: його колінвал знаходиться в картері, і мотор змащується на постійній
основі. Чим більше обертів набирає мотор - тим більше мастила, оскільки працює
масляний насос. А якщо в якійсь моделі його і немає - нічого страшного, робота
колінвалу створить масляний туман, який забезпечить те саме регулярне мастило.
3. 4-тактний
двигун треба перевозити акуратно, щоб уникнути витоку масла. Витік масла дійсно
може статися, але тільки в тому випадку, якщо ви везете двигун 3 години і
довше, і він лежить не на тому боці, який вказаний в інструкції. Якщо все
робити за інструкцією, жодного витоку не трапиться, а якщо ви їдете всього
годину-півгодини - то й неправильне становище двигуна не страшне. Також не
варто класти двигун на ручку перемикання передач.
У Києві ви
зможете купити чотиритактний човновий мотор Парсун з доставкою в нашому
інтернет-магазині.