Мотор Парсун Т2,6 – особливості сервісу, ремонту та експуатації.

Мотор Парсун Т2,6 – дуже легкий (вага всього 8 кг) двотактний двигун. Ця модель є безперечним лідером ринку, тобто продажі лише цього мотора по кількості вище ніж продажі всіх інших моделей модельного ряду Парсун разом взятих. Популярність пов’язана з чудовим співвідношенням якість/ціна. Дозволити купити собі цей моторчик може майже кожен, адже його ціна не перевищує 300$, при тому що найближчий з модельного ряду мотор коштує одразу 500$.

Також часто виникає питання: «Що означають літери в назві моделі двигуна? Наприклад чим Parsun T2.6BMS відрізняється від Parsun TC2.6BMS?» Відповідь однозначна – нічим! Ці літери внутрішнє кодування заводу.

За роки продажів даної моделі ми маємо великий досвід і ремонту техніки Парсун. Отже що ламається першим в моторі Парсун Т 2.6? Варто зазначити, що модель не дивлячись на дешевизну не має дитячих хвороб – тобто не існує стандартної поломки, що присутня на кожному проданому двигуні. Частіше всього з нашої статистики виходить з ладу:

 Елементи системи ручного стартеру. Пов’язано це перш за все з тим, що власники моторів звикли заводити «Вихор», впершись ногою в борт і шворгаючи з усієї сили. Стартова система мотора Parsun T2.6 доволі ніжна і не дозволяє подібних експериментів


Трищітка системи керування (стоїть на румпелі). Окремо не продається – тільки з тросиком та гумовою накладкою в сборі. Виникнення даної несправності – зазвичай це проблема якості матеріалів.

Не часто, але бувають питання по блоку циліндрів. Власники або не вірно розраховують пропорцію бензин-масло (після обкатки необхідно 50:1), або використовують дешеві, неякісні масла радянського або російського виробництва в результаті чого розбивається голчастий підшипник шатуна. Як результат - дорогий ремонт. Використовуйте фірмові масла Парсун, які можна купити у нас на сайті, тим паче ціна на них нижче ніж на будь-які інші мастила.

В плані експлуатації лодочний мотор Парсун Т2.6 має кілька особливостей:

-          При підніманні мотора з води (мілководний режим) відбувається витікання пального через карбюратор. Щоб такого не було – спочатку трохи піднімить двигун, потім поверніть його на 90 градусів (як при русі назад) і лише після цього піднімить остаточно у положення фіксації.

-          Перед кожним першим запуском човнового двигуна Парсун 2,6 не відкручуйте вентиляційний штуцер на кришці баку. Після перевезення бензин, що збовтався утворить в бачку додатковий тиск і при відкритті крана швидше дійде до карбюратора, а отже мотор заведеться краще.

       Ніколи не заводьте двигун без води! Крильчатка системи охолодження миттєво згорає.

На нашому сайті можна замовити будь-які запчастини до лодочного мотора Parsun T2.6 а також масла та фільтра до нього.







Перевірка