Тест човна Парсун надувне дно

Дата проведення: жовтень 2020

Місце: Затока річки Дніпро в р-ні м. Київ

Човен: Parsun 340 Air

Двигун: Suzuki DF6 (4 тактиний, 6 к.с., 2005 р.)

Всі нижче описані результати радимо не брати за аксіому, а поставитися до них як до орієнтирів, адже в такому співвідношенні двигун/човен для досягнення ідеальних результатів наприклад по швидкості важливе навіть розташування виносного бака на борту човна (ближче до носу чи до корми) – тобто у вас ще є можливості для покращення наших даних. На тест до нас потрапив новий з коробки човен Parsun 340 Air. Детальні характеристики даного плав засобу ви зможете знайти за цим посиланням, але з невеликими кореляціями враховуючи меншу вагу та коротший розмір ви також зможете приблизно спрогнозувати і поведінку човна моделі Parsun 300. Отже сам тест:


Повністю накачати човен стандартним насосом тримаючи високий темп мені вдалося за 11 хв. Дно качається ним же просто до упору. Пару слів про саме дно: на дотик матеріал такий самий як і бортів просто має ущільнення в середині у вигляді пор для більшої міцності. Фіксується в середині човна тільки за рахунок форми – накачані балони не дають вискочити, в здутому стані легко виймається, для миття та догляду. Кромка посилена додатковою стрічкою ПВХ для уникнення протирання.

Чи реально пробити дно? Ми звичайно не пробували, але якщо наступити на гачок – думається реально. Просто так ракушкою чи камінцем – звичайно ні, наскочивши на перешкоду теж ні – адже під дном іде ще шар тканини ПВХ.

В цілому комплект – все стандартно, на своїх місцях як і у більшості виробників. Виділити окремо якісь цікаві деталей я не можу. Балон 40 см – його цілком достатньо, лавки і передня і задня посуваються, ручки для перенесення зручні, весла розбірні влізають в сумку, носової канавки для якоря не встановлено, хоча як на мене вона і не потрібна – протерти мотузкою ПВХ тканину навряд вдасться, а от складати човен вона реально заважає. Розміри кокпіту (заміри робилися по найменшій відстані між надутими балонами) човна Парсун 340 Аірдек такі Ш640хД2480. Доволі довгі булі що випирають за транцем потрібні для того, щоб човен менше «козлив» при виході в режим глісирування, адже він доволі легкий і цю справу полюбляє, особливо якщо ти один.

По експлуатації. Надувне дно однозначно дає перевагу в швидкості у порівнянні з дном "книжкою" чи "сланьовим"- це одразу відчувається навіть без вимірювання. Тепер в цифрах: при повному завантаженні в 230 кг (3 чол, без ваги мотора) швидкість становила 15 км/год. Вдвох (170 кг без ваги мотора) швидкість = 20 км/год, один (90 кг без ваги мотора) = 25 км/год. Показники насправді доволі видатні, адже для прикладу, при подібному завантаженні вдвох (170 кг без ваги мотора) подібного типу човен з дном книжкою видає приблизно 15 км/год. Цікаво, що човен Parsun Airdeck відчутно реагує на кут встановлення двигуна, але нажаль «гратися» ним у нас не було часу, тому спробуєте це самостійно. З приводу стояння. Кільоватість дна специфічна, та і саме дно зсередини не рівне (див перше фото) тому стояти одному на спокійній воді можна, але не так зручно як на дерев’яному, стояти на неспокійній воді одному – дуже важко, стояти вдвох – нереально при будь яких умовах.

Як для себе, я зробив такий висновок – основна перевага човна Parsun 340 Air це все ж його швидкість. Це стосується як збирання-розбирання, так і безпосередньо швидкості на воді. Якщо вам потрібно долати серйозні відстані, а потім спокійно сидячи ловити білу рибу, чи тролити хижаків – це ваш варіант. Якщо ви полюбляєте джиг, твітч або інші види ловлі де потрібно стояти – варто придивитися до інших варіантів.

Денис Стежко спеціально для сайти PARSUN.COM.UA






Перевірка